dinsdag 17 juli 2012

Maandagavond ging ik samen met Marieke naar de film, the lucky one. Het leek ons een hele mooie film en we zouden gewoon een gezellig avondje hebben. Om half 6 kwam ik aan op Den Bosch centraal, toen ik naar beneden ging, zag ik Marieke meteen staan en begroetten we elkaar. We besloten naar de mac te gaan, omdatwe toch moesten eten en ik heeel nodig naar de wc moest haha. Gezellig gekletst bij de mac, vooral over musicals hahaha, t zal toch nietXD. Om half 7 liepen we richting de bios en gingen we kaartjes kopen. In de bios gingen we verder kletsen over wicked, en wat kwam er bij de voorstukjes? Niets is wat het lijkt! Marieke en ik keken elkaar meteen aan, en moesten lachen, dat is namelijk t motto van wicked!
Toen begon de film, het was echt een heel mooi verhaal, en mooi gespeeld en alles was gewoon heel mooi. Het ging over een man(zac efron) die tijdens zijn dienst(oorlog) een foto vind van een vrouw, als hij terug gaat naar amerika, besluit hij die vrouw te gaan zoeken, en hij gaat bij haar werken. En heeft nog niets verteld over de foto. Ze krijgen een hele goeie band, en ook hij met het zoontje van die vrouw. Alleen probeert haar ex dat contact te verzieken. Uiteindelijk komt alles natuurlijk goed. Iedereen speelt geweldig in die film, ook het kleine jongetje speelt subliem. Als je naar een mooie film wil is dit zeker een aanrader!